رئیس گروه آموزش و پژوهش شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی، از برگزاری سمینار روانشناسی برای کارکنان شرکت با موضوع " مدیریت تعارض" خبر داد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "میثم رزاقی باغبادرانی" بانی و مفهوم تعارض، جایگاه تعارض در مدیریت، تقسیم بندی تعارضات سازمانی، ارزیابی منشأ تعارضات سازمانی، استراتژی ایجاد تعارض سازنده در سازمان، چگونگی برخورد با انواع تعارض، مدیریت و حل تعارضات سازمان و استفاده صحیح و مؤثر از تعارض را از مباحث این سمینارمعرفی کرد..
وی افزود: سمینار فوق در راستای مجموعه سمینارهای روانشناسی توسط این شرکت در سالن اجتماعات شهرداری امیدیه برگزار شد.
"نرگس درویشی" به عنوان سخنران این سمینار با اشاره به پدیده تعارض و نقاط قوت و ضعف آن ابتدا به تعریف تعارض، عوامل پیدایش و جنبه های مثبت و منفی آن، چگونگی بهره گیری مناسب از آن برای پیشرفت و توسعه فردی پرداخت و در بخش دوم سخنرانی خود مبحث ارتباطات موثر را بیان کرد و به تاثیر روابط انسانی در راستای حل تعارضات اشاره کرد.
درویشی، وجود تعارض و تضاد مسئله ای را طبیعی دانست و مدیریت تعارضات و نحوه تعامل و حل آنها را حائز اهمیت خواند.