تعمیرات سالیانه پست ها و خطوط فشار قوی نیروگاه های برق آبی خوزستان آغاز شد
/
تعمیرات سالیانه پست ها و خطوط فشار قوی نیروگاه های برق آبی خوزستان آغاز شد

معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از آغاز عملیات اورهال و تعمیرات سالیانه پست…

سامانه الکترونیکی کنترل تردد ارباب رجوع در سازمان آب و برق خوزستان با هدف تسهیل در ارائه خدمات به عموم مردم راه اندازی شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "رضا علیجانی" مدیر روابط عمومی و دبیر طرح تکریم ارباب رجوع در این سازمان افزود: از طریق این سامانه، ورود ارباب رجوع به سازمان بلافاصله از طریق پیام کوتاه به اطلاع فرد ملاقات شونده، رسیده و پاسخگویی به ارباب رجوع و گردش کار در این زمینه هدفمند شده است.

وی تصریح کرد: در این صورت علاوه بر اینکه ارباب رجوع از زمان صرف شده در این سازمان به طور مفید بهره می برد، کارمندان نیز با آمادگی قبلی می توانند پذیرای مراجعه کنندگان باشند.

دبیر طرح تکریم ارباب رجوع سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اهمیت مدیریت زمان در این سامانه خاطرنشان کرد: ارباب رجوع از طریق این سامانه به محض ورود به سازمان از حضور یا عدم حضور فرد ملاقات شونده مطلع شده و در صورت حضور کارمند وارد مجموعه می شود.

"عادل زرگر" مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آب و برق خوزستان نیز گفت: به منظور تسهیل در دسترسی ارباب رجوع به فرد ملاقات شونده، علاوه بر اطلاع رسانی پیامکی به کارمند، اطلاعات کامل تماس از جمله محل خدمت، نام ساختمان، شماره اتاق و شماره تلفن ملاقات شونده به صورت چاپ شده در اختیار مراجعه کننده قرار می گیرد.

وی، امکان نظرسنجی با قابلیت تعریف پارامترهای مختلف و درج پیام های مناسبتی توسط راهبر سامانه را از جمله قابلیت های این سامانه برشمرد.

سامانه الکترونیکی کنترل تردد ارباب رجوع با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت حراست و امور محرمانه سازمان آب و برق خوزستان راه اندازی شده است.

پیش از این نیز سامانه جامع مدیریت صورت وضعیت طرح های سازمان آب و برق خوزستان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع به ویژه مشاوران و پیمانکاران طرح ها راه اندازی و عملیاتی شد.

کد خبر: 2812