به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ مهدی عظیمی فر گفت: در این جلسه در خصوص توسعه و اجرای کامل مفاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی بحث و گفتگو شد.

وی افزود: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل میز خدمت حضوری و الکترونیکی، فضای اختصاص ‌یافته به ارائه خدمت به ارباب ‌رجوع در میز خدمت توسعه و تجهیز می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان و دبیر این کمیته تصریح کرد: محوریت این جلسه اقدامات ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، اصلاح ساختار سازمانی، واگذاری واحدهای عملیاتی و خدمات دستگاه‌های اجرایی بود.

همچنین رییس کمیته و مدیر بازرسی حسابرسی و مجامع عبدالصمد رئیسی ضمن ابلاغ برنامه های بازرسان ماده ۹۲-۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در سال جاری از بروز رسانی و راه اندازی سامانه پیامکی دریافت شکایات مردمی، صندوق الکترونیکی مبارزه با رشوه و تخلفات اداری در راستای خدمات رسانی شایسته تر به ارباب رجوع خبر داد.

در این جلسه در مورد آسیب های تهدید کننده سلامت اداری بحث و تبادل نظر بعمل آمد و بر ضرورت استفاده از ظرفیت بازرسی برای حفظ سلامت اداری تاکید و مقرر شد بازرسان ماده ۹۲-۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان، نسبت به تدوین برنامه زمان بندی برای انجام بازرسی های مستمر از واحد های ستادی و امور آب های مناطق شهرستان ها اقدام نمایند. عبدالصمد رئیسی در پایان از اعضای کمیته خواست با حضور مؤثر و مستمر در جلسات و با رعایت شرح وظایف ابلاغی نسبت به ایجاد زمینه‌های افزایش رضایتمندی ارباب ‌رجوع در این اداره کل اقدام نموده و بسترهای پاسداشت حقوق شهروندی را فراهم آورند.

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان