به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، صبح امروز سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ همزمان با سی و یکمین هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، و در نخستین روز از این هفته، در مراسم "پویش اهدای کتاب، احیای زندگی" ۵ هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب توسط شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق خوزستان از شرکت های زیر مجموعه سازمان آب و برق استان به کتابخانه های عمومی خوزستان اهدا شد.

در این مراسم که با حضور عبدالله افرازه شهاوند، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، عزیز اله گلبهاری، مشاور مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در پیگیری های ویژه، امام جمعه و فرماندار شهرستان کارون، مدیران کل امور بانوان استانداری خوزستان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی خوزستان، مدیر عامل و کارکنان شرکت آب جنوب شرق استان و مسئولین بسیج و سپاه شهرستان برگزار شد، بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به منظور افزایش آگاهی و توانمند سازی جامعه تاکید شد.

همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از چنین اقداماتی در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی، بر لزوم تداوم فرهنگ سازی در این مسیر که از عوامل مهم در ارتقا فرهنگ عمومی در جامعه هدف است، تاکید شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق خوزستان در این مراسم گفت: وظیفه سازمانی و ذاتی شرکت آب جنوب شرق، آب رسانی است اما با توجه به مسئولیت اجتماعی که در برابر شهروندان احساس می کند، در مسیر آگاهی بخشی به جامعه هدف اقدام به اهدای کتاب کرد چرا که بهترین و مؤثرترین روش ایجاد و افزایش آگاهی، پیوند عمیق با کتابخوانی است.

علی مکاری بهبهانی ادامه داد: همان طور که رساندن آب و حفظ تداوم آن از وظایف ما است، حفظ جریان آگاهی بخشی از مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز بخشی از مسئولیت های اجتماعی ما بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان خادمان عرصه آب رسانی، بر خود می بالیم که بتوانیم این راه را ادامه دهیم و با حمایت بیشتر از حوزه فرهنگ و اندیشه، همراهی مفیدی با خادمان عرصه کتابخوانی داشته باشیم.

در پایان مراسم از پوستر "پویش اهدای کتاب؛ احیای زندگی" رونمایی شد.

سی و یکمین دوره هفته کتاب با شعار «آینده خواندنی است» از 23 تا 30 آبان‌ماه 1402 در سراسر کشور برگزار می شود.

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان