به گزارش شبکه خبری سازمان آی و برق خوزستان، در متن پیام عباس صدریان فر آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سرنوشت ساز ۲۲بهمن، به عنوان برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی، ضمن تداعی خاطرات سبز بیداری، اخلاص، آزادگی، جانفشانی مردمان این سرزمین، ذهن و ضمیر همه دلسوزان نهضت اسلامی ایران را به آرمانهای اصیل و معنوی انقلاب و همچنین انجام رسالت تاریخی در مسیر تداوم آن آرمانها در شرایط حال و آینده معطوف می کند.

با عنایت به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (به مناسبت عید سعید مبعث ) ارج نهادن به (( تزکیه )) و اشاعه (( تعلیم نبوی)) راه برون رفت از تنگناهها و چالش‌ها ی جهان امروز خواهد بود. 

لذا ضرورت دارد که در جشن چهل و پنجمین سال استقرار نظام اسلامی با عزمی جهادگونه به تقویت بیش از پیش ارزشهای ناب الهی در وجود خویش، بازشناسی مسئولیت ها و تلاش برای ترسیم الگویی از یک جامعه اسلامی، پیش روی جهانیان اهتمام ورزیم. 

 ضمن گرامی داشت نام و یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و شهدای سرافراز انقلاب، فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و حماسه آفرین ایران، خاصه خانواده فهیم و خدمتگزار مجموعه سازمان آب و برق خوزستان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد سربلندی روزافزون این سرزمین شهیدپرور باشیم.

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان