به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، غلام­حسین عشرتی با بیان اینکه پیرو ابلاغ دستورالعمل HSE پیمانکاران وزارت نیرو و الزام انجام آن در شرکت­ های زیرمجموعه آن وزارتخانه، این موضوع در دستور کار مدیریت HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان قرار گرفت است،افزود: در این راستا طی سال جاری دومین جلسه تدوین HSE PLAN شرکت ­های بهره ­برداری سد و نیروگاه، به میزبانی شرکت بهره ­برداری سد و نیروگاه کرخه برگزار گردید.

 عشرتی بیان کرد:در این جلسه به بررسی موارد پیشنهادی از جمله بررسی برنامه ­های عملیاتی HSE، آموزش ­های HSE، مباحث ایمن­ سازی و بازرسی فنی، تکمیل چارت و… پرداخته شد. همچنین در این جلسه، محمدرضا یزدانی ­پور مدیرعامل شرکت بهره ­برداری سد و نیروگاه کرخه به اهمیت موضوعات سلامت، ایمنی و محیط­ زیست در آن شرکت اشاره و تبعات نادیده گرفتن مبحث HSE را در زمینه اقتصادی و اجتماعی برای مجموعه شرکت، شهرستان و استان را جبران­ ناپذیر عنوان کرد.

وی تصریح کرد:این سلسله نشست ­ها تا پیاده­ سازی کامل مبحث HSE پیمانکاران در شرکت­ های وابسته و طرف قرارداد سازمان آب و برق خوزستان ادامه خواهد یافت.

گفتنی است جلسات تدوین HSE PLAN در شرکت­های بهره ­برداری آبیاری و زهکشی هم به همین منوال و به صورت موازی در حال برگزاری است.

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان