به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، این نشست سه شنبه 10 بهمن ماه به دعوت مدیریت HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و با حضور روسای گروه HSE شرکت­های زیرمجموعه سازمان در سالن کنفرانس هتل بوستان برگزار و به بررسی میزان تحقق برنامه عملیاتی HSE سال 1402 شرکت­ها پرداخته شد.

 "غلامحسین عشرتی"، مدیریت HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان آب و برق از تلاش­های بی­دریغ همکاران در گروه­های HSE شرکت­های تابعه که با وجود مشکلات فراوان در جهت حفظ ایمنی، سلامت و محیط زیست پرسنل آن شرکت­ها می­پردازند تقدیر کرد.

در ادامه روسای HSE به ارائه برنامه­های اجرا شده، در حال پیگیری و نیز چالش­ها و مشکلات و موانع پیش ­رو در جذب اعتبارات سال 1402 پرداختند.

شایان ذکر است امسال برای اولین بار پیوست HSE و بودجه مورد نیاز در قراردادهای سال جاری مابین معاونت­های بهره برداری سد و نیروگاه و نیز شبکه های آبیاری و زهکشی با شرکت­های وابسته در یک قالب مشخص به تصویب رسیده است.

مدیریت HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان آب و برق خوزستان، اظهار امیدواری کرد تا در سال آینده با تدوین و تصویب پیوست HSE و بودجه برای سایر شرکت­های تابعه و نیز همکاری و همدلی بخش­های مختلف در تخصیص اعتبارت، بتوان گام­های موثرتری در راستای بهبود وضعیت HSE شرکت­ها برداشته شود.

 

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان