به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، سید امین جزایری با اعلام این خبر اظهار کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت مدیره سهامداران ممتاز (مدیران عامل شرکت‌های تولید و بهره‌برداری نیروگاه‌ها ) و نمایندگان کارفرمای اصلی (سازمان آب و برق خوزستان) و سایر سهامداران عادی در سالن همایش‌های گیت بوستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه سید مهران اسدی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر دستاوردهای سال گذشته در بخش‌های فنی و مهندسی و ارتقای توان مجموعه کارکنان، گزارش جامعی در خصوص عملکرد واحدهای مختلف و همچنین اهداف و برنامه‌های آتی به سهامداران ارائه کرد.

جزایری تصریح کرد: در ادامه با توجه به اظهار نظر حسابرس مستقل و بازرس قانونی مبنی بر تایید صورت‌های مالی تهیه شده، گزارش وضعیت مالی شرکت به سهامداران ارائه و در خصوص پرداخت سود سهام به سهامداران تصمیم گیری لازم انجام شد.

وی گفت: امیدواریم در سال آتی با تکیه بر ظرفیت نیروهای متخصص شرکت و همکاری همه کارفرمایان بتوانیم نقش موثرتری در بهبود صنعت آب و برق خوزستان و در تامین پایدار برق در کشور ایفا کنیم.

 

منبع: روابط عمومی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان