به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، بهنام شیبانی گفت: با توجه به رویکرد جدید وزارت نیرو در استفاده تخصصی از نیروها در شرکت های طرف تابعه و وابسته، اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه ای در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: در طرح اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه ای کلیه نیروهای قراردادی و پیمانی مشمول مشاغل 21 گانه ( 14 شغل در حوزه سد و شبکه) مورد ارزیابی و سنجش صلاحیت حرفه ای قرار خواهند گرفت.

رئیس گروه برنامه ریزی و بهبود مدیریت تصریح کرد: با توجه به معرفی مشاغل ۱۴ گانه مورد بررسی صلاحیت حرفه ای شرکت، کارکنان واحدهای نگهداری و تعمیرات، بهره برداری از سد و شبکه های آبیاری و امور مشترکین شامل این طرح شدند.

شیبانی با اشاره به اهمیت اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه ای و تاثیر آن در افزایش بهره وری گفت: طی برنامه ریزی انجام شده در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری کارکنان مشخص شده در قالب دو گروه در آزمون صلاحیت حرفه ای شرکت و اطلاعات آن ها جهت اخذ گواهینامه ارسال می گردد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با انجام این پایش و استفاده بهینه از نیروهای متخصص در جایگاه خود باعث تسریع روند رشد شرکت و نیل به اهداف تعیین شده و رضایتمندی ذینفعان شرکت شود.

منبع: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از سد و نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی