حمیدرضا خدابخشی در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ اظهار داشت: سامانه میزکار الکترونیک در زمستان 1398 نه بعنوان یک سامانه بلکه با رویکرد یک زیرساخت به منظور مکانیزه نمودن فرآیندهای سازمان تهیه و در مدت زمان بسیار محدود با بیش از 3500 کاربر، آموزش حضوری و از راه دور و کانورت اطلاعات 15 ساله سیستم قبل، اجرایی شد.
وی افزود: این سامانه علاوه بر هسته اصلی، 21 ماژول دارد که فناوری اطلاعات را در رسیدن به اهداف بلندمدت ترسیم شده به منظور الکترونیکی کردن فرآیندهای ستاد و عملیات، با تکیه بر نیروی داخلی و نه به صورت برون سپاری، یاری مینماید که گواه آن پیادهسازی و اجرای فرآیندهای مرخصی استحقاقی، ماموریت روزانه، درخواست خودرو، درخواست بلیط، ثبت الکترونیکی اضافهکار در مدت زمان 3 ماه و بدون وقفه و برنامهریزی اجرای فرآیندهای باقی مانده تا قبل از پایان سال و منطبق بر شعار سال مقام عالی وزارت میباشد.
معاون برنامهریزی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: طراحی و پیادهسازی سامانه اطلاعرسانی سازمانی (خدمات الکترونیک) در میزکار که بصورت موازی با اجرای فرآیندها در حال انجام است و اطلاعاتی از قبیل تردد فرد و زیرمجموعه به همراه کارکرد ماهیانه پرسنل و همچنین اطلاعات شخصی افراد نظیر فیش حقوقی، حکم کارگزینی، دورههای آموزشی، تماسهای تلفنی VoIP، میزان استفاده از چاپگر، گزارشات مرخصی و ماموریت و ... را ارائه مینماید.
وی ادامه داد: ایجاد یک چارت یکپارچه با قابلیت تعریف کلیه سطوح سازمانی به منظور اجرای فرآیندها و همچنین اتصال سایر سیستمها به آن به عنوان چارت جامع سامانههای سازمان همچنین اتصال به سامانههای پیام کوتاه، ایمیل سازمانی و فکس الکترونیکی سازمان و متمرکز نمودن این سرویسها در میزکار و طراحی و آمادهسازی کارتابل امضا جهت اجرای زیرساخت امضای دیجیتال است.
حمیدرضا خدابخشی خاطر نشان شد: پیادهسازی نسخه وب اپلیکیشن با تکنولوژی PWA و آمادهسازی ساختار چند امضایی در سیستم از دیگر برنامههای این سامانه است.