به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، روز جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲، عباس صدریان فر به دعوت موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از مدیران در میز خدمتی پس از اقامه نماز جمعه در مصلای شهرستان حمیدیه برگزار شد حاضر شد و از نزدیک و چهره به چهره در جریان مسائل و مشکلات کشاورزان مناطق حمیدیه و دشت آزادگان که عمدتا در خصوص اشتغال و کشاورزی بود، قرار گرفت.

صدریان فر در حاشیه این بازدید گفت: به دعوت امام‌جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه استان از شهرستان های دشت آزادگان و حمیدیه و مناطق انتهایی رودخانه کرخه و شاخه های فرعی هوفل نیسان بازدید کردیم.

وی افزود: در این بازدید شبکه های آبیاری این مناطق مورد ارزیابی قرار گرفت و برنامه ریزی های لازم برای رفع مشکلات نقاط آسیب پذیر انجام شد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه محدودیت های بارندگی در حوضه های بالادست و کرخه داشتیم، اما با تدابیر انجام شده از تابستان و ذخیره سازی و صرفه جویی های صحیح، برنامه ای برای اعمال محدودیت نداریم اما کشاورزان باید در بالا دست و پایین دست رعایت یکدیگر را بکنند تا با عنایت خداوند شاهد رضایت نسبی کشاورزان باشیم.