به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان مراسم گردهمایی دبیران انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو استان های سراسر کشور با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا مهاجری مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو و عباس صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در سالن همایش های بین المللی گیت بوستان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در این مراسم با برشمردن ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اظهار داشت:شهید سلیمانی را باید حلقه اتصال ملت ها،شهدا و دل ها دانست که بعلت دوری گزینی از اشرافی گری و رفتار و گفتار صادقانه با مردم،به یک شخصیت محبوب مردمی بدل شد.

وی افزود:مردم به خوبی در حال رصد مسئولین هستند و اگر ببینند مسئولی به مانند شهید رجایی،سطح زندگی خود را در سطح مردم معمولی نگه داشته است و شبیه بقیه مردم زندگی می کند،به او اعتماد دوچندان پیدا می کنند.

صدریان فر بر ضرورت ایجاد اعتماد و همدلی بین مردم و دولت تاکید کرد و گفت:حضور پرشور بهترین فرزندان این مرز و بوم در دوره هشت ساله دفاع مقدس که تنها با اشاره حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت خود بهترین شاهد بر این مدعاست که اگر اعتماد مردم جلب شود،هر کاری شدنی است و دشمن توان انجام هیچ کاری را ندارد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به تحرکات دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم نیز اشاره کرد و گفت:از آغاز بکار این دولت، پروپاگاندای رسانه ای دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی و تخریب چهره دولت مردمی و خدمتگذار از همه ظرفیت های خود بهره برد اما از آنجا که این دولت همه تلاشش را برای ایجاد رضایت مندی مردم بکار بسته است و مردم این موضوع را به خوبی حس کرده اند،همه تلاش های دشمنان بدون نتیجه مانده است.

وی به اقدامات مهم و اساسی دولت دکتر رئیسی در خوزستان نیز اشاره کرد و گفت:اقدامات زیربنایی و اساسی در بخش صنعت آب و برق خوزستان در دو سال گذشته شروع شده است که بخشی از آنها به پایان رسیده است و مردم طعم آن را نیز چشیده اند و بخش دیگری از آنها نیز در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر و با بهره برداری از آنها زمینه رضایت مردم عزیز را فراهم آوریم.

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان