فرماندار شهرستان رامهرمز از تلاش‌های مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون و همکاران وی در مدیریت و تامین آب اراضی و همچنین توزیع مناسب و نوبت بندی آب در بازه های زمانی مشخص در شهرستان رامهرمز قدردانی کرد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در لوح سپاسی که به امضای "عبدالرضا احسانی نیا" فرماندار شهرستان رامهرمز رسیده، از زحمات و تلاش‌های "رحمان خندانی" مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون در زمینه پیشبرد اهداف شورای کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان رامهرمز قدردانی شده است.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: بدین وسیله مراتب امتنان و سپاس خود را از تلاشها و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد اهداف شورای کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان رامهرمز تقدیم می دارم و از درگاه ایزد منان عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس  جمهوری اسلامی، ارتقای کیفیت زندگی و معیشت ملت شریف و پرافتخار ایران و توسعه جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

3000 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان رامهرمز زیر پوشش شبکه آبیاری جایزان ـ فجر از شبکه های شرکت بهره برداری مارون قرار دارد.

منبع: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون
خبرنگار: نیکزاد