به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ "محمد امین ایزدجو" مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و حضور سازمان آب و برق خوزستان در این رویداد برجسته، آن را فرصتی مناسب برای بازدید سرمایه­ گذران و علاقمندان این حوزه دانست.

وی افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین اللملی گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در 15 سالن و فضایی حدود 67 هزار مترمربع برگزار می شود.

ایزدجو با تأکید بر اهمیت مقوله گردشگری در دنیای امروز، گفت: از سال 97 اقدامات ارزشمندی در خصوص برنامه ­ریزی و تعیین پلان مدیریت نحوه استفاده از ظرفیت های گردشگری استان خوزستان، بویژه در حاشیه منابع و تأسیسات آبی توسط سازمان آب و برق خوزستان به انجام رسیده است که قصد داریم بهره­ برداری و مدیریت اماکن گردشگری حاشیه منابع آبی استان را که در اختیار و تملک سازمان آب و برق قرار دارند، به سرمایه گذاران واگذار کنیم که البته این کار مقدماتی دارد که می ­بایست انجام شود.

مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: قطر، عراق، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، قزاقستان، مالزی، روسیه و ونزوئلا از جمله کشورهایی که در نمایشگاه دارای غرفه هستند.

وی رویداد نمایشگاهی پیش رو را فرصتی مناسب برای آگاهی از اقدامات سازمان آب و برق خوزستان برای علاقمندان به این حوزه دانست و افزود: در نمایشگاه امسال اهم اقدامات سازمان آب و برق خوزستان در سالن میلاد بخش A31 غرفه شماره 14 ارائه شده است و سرمایه­ گذاران و علاقمندان محترم به ویژه در زمینه گردشگری آبی می­ توانند از تاریخ 18 لغایت 21 بهمن ماه سال جاری از ساعت 8 لغایت 15 با حضور در محل دائمی نمایشگاه­ های بین المللی تهران از غرفه سازمان آب و برق خوزستان دیدن نمایند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از روز سه شنبه 18 بهمن تا روز جمعه 21 بهمن( به مدت چهار روز) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان