به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، رضا احمدیان پور ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده و برنامه تعمیراتی سال جاری اقدام به احداث دو دستگاه پل ماشین رو بر روی کانال های RSC-7 و RSC3-17 در شبکه آبیاری رامهرمز نمودیم.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی ادامه داد: بر روی این کانال ها که در ناحیه دو عمرانی شبکه آبیاری رامهرمز قرار دارند پل هایی پس از احداث شبکه ساخته شده بود که به مرور زمان فرسوده و غیرقابل استفاده شده بودند.

احمدیان پور افزود:  پل های جدید با عرض پنج متر بر روی کانال با دهانه به طول چهار و نیم متر در مدت زمان سه هفته طراحی و ساخته شدند.

وی تصریح کرد: احداث پل های عریض ماشین رو بر روی کانال های آبیاری در نقاط مشخص شده در تمامی شبکه های آبیاری تحت پوشش این شرکت در دستور کار قرار داد و مشابه پل های احداث شده در شبکه رامهرمز،  در شبکه های رامشیر و شادگان نیز ساخته شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام شده ضمن ایمن سازی تاسیسات و پیشگیری از حوادث احتمالی، سهولت در تردد و آسایش برای مردم وکشاورزان فراهم شود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از سد و نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی