به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ در لوح تقدیر “سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی” معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به “عباس صدریان‌فر” مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان آمده‌است: شهید از اسماء خداوند و شاهد و گواه بر همگان، هیچ چیز از او پنهان نیست، به وقت اعمال و رفتارمان را از زیر نظر داشته و برای خدمتگزاران واقعی دعا می‌کنند.

در سال ۱۴۰۲ رفیق اعلاء یاریمان نمود تا در کنار شما عزیز ایثارگر جلوه‌هایی از عشق و دلدادگی و عطش خدمت به ایثارگران عزیز را در دولت مردمی سیزدهم رقم بزنیم.

کوشش، همت و مجاهدتتان را می‌ستایم و از حمایت، همراهی و تلاش بی‌دریغتان در راستای ترویج فرهنگ غنی و تمدن ساز ایثار، جهاد و شهادت و تجلیل و تکریم از ایثارگران عزیز صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.

فرهیخته گرامی: انتخاب شما، که افتخار حضور در ((چهارمین همایش ملی تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت)) را کسب نموده‌اید تبریک عرض نموده، امیدوارم این تجلیل و لوح سپاس پاسخی برای تلاش‌های قبلی و انگیزه‌ای برای خدمت بیشتر در آینده به جامعه هدف باشد. برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان