به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مشارکتی با هدف تعامل بیشتر با کشاورزان، مصرف بهینه آب و بهره وری بیشتر در سالن کنفرانس شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان کشاورزان روستاها، مدیر جهاد کشاورزی، معاون سیاسی فرماندار شهرستان امیدیه و بخشدار بخش مرکزی امیدیه برگزار شد، عادل سواری مدیرعامل شرکت و میزبان این نشست ضمن خوش آمدگویی، درخواست ها و مشکلات کشاورزان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای تحت پوشش شهرستان امیدیه را شنید و در مورد مباحث مختلف به ارائه توضیحات پرداخت.

سواری، در این نشست گزارش کاملی از تعمیرات انجام شده در بخش های مختلف ارائه کرد و اعلام نمود در صورت تخصیص و تامین آب در موعد مقرر، آغاز توزیع آب کشت پاییزه بدون هیچ مشکل و مانعی در شبکه امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی هدف از این دست نشست ها را ارتباط سازنده، هماهنگی و همدلی بین کشاورزان، اداره جهاد کشاورزی و مجموعه شرکت بهره برداری در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از سد و نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی