به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آب غدیر خوزستان در سوم مهر سال جاری با حضور مدیر مجامع، بازرسی و حسابرسی سازمان آب و برق خوزستان، نمایندگان کارفرما و سهامداران و جمعی از مدیران شرکت آب غدیر خوزستان در سالن جلسات مدافعان حرم سازمان برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت قرآن کریم و سرود ملی، هادی عچرش، مدیر حسابرسی سازمان آب و برق خوزستان، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و اعضای جلسه، دستور ارائه ی گزارش حسابرس مستقل را صادر کرد.

حسابرس و‌ بازرس مستقل نیز به بیان گزارش خود طبق استانداردهای جاری حسابداری پرداخت و نسبت به عملکرد مالی شرکت آب غدیر خوزستان در سال ۱۴۰۲ بدون هیچ گونه بند قانونی نظریه ی مقبول ارائه کرد.

داود حری، مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان نیز ضمن بیان گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ توانمندی ها، دستاوردها و چالش های پیش روی این شرکت را تشریح کرد و در ادامه نمایندگان کارفرما و سهامداران ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، عملکرد این شرکت را خوب و قابل تقدیر ارزیابی کردند.

در انتهای جلسه داوود ممبینی، مدیر بازرسی و مجامع سازمان آب و برق خوزستان ضمن تقدیر از گزارش شفاف و عملکرد مناسب شرکت آب غدیر خوزستان، برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این شرکت قول همکاری داد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت آب غدیر