تراست بیرینگ پل کلاریفایر تاسیسات آبرسانی دارخوین پس از گذشت یک سال که در دستور کار قرار گرفته بود، توسط متخصصان شرکت آب جنوب شرق خوزستان تعمیر شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "عبدالله هیهاوند" مدیر تاسیسات آبرسانی دارخوین با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی های انجام شده و ورود چندین مشاور و پیمانکار جهت تعمیر این قطعه از پل کلاریفایر و عدم تایید روش اجرایی پیمانکاران از سوی این مجموعه، بر آن شدیم تا توسط نیروهای متخصص شرکت و با طرحی ابداعی نسبت به تعمیر تراست بیرینگ  پل کلاریفایر برای نخستین بار پس از گذشت 50 سال از زمان بهره برداری تاسیسات دارخوین اقدام نماییم.

وی در ادامه افزود: در این طرح ابداعی با استفاده از یک سازه فلزی و چهار عدد جیم پلاک 10 تن و همچنین چهار عدد جک 50 تن، ابتدا سازه از محل خود خارج و پس از تعمیر محل مورد نظر مجددا" با استفاده از وزن پل در جای خود قرار گرفته و استراکچر از زیر آن خارج شد.

هیهاوند گفت: این عملیات ظرف مدت یک ماه و با استفاده از تجارب همکاران داخلی شرکت با موفقیت انجام و گام مهمی در راستای افزایش تجارب ارزشمند نیروهای عملیاتی شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق برداشته شد.

منبع: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری تولید و انتقال آب جنوب‌شرق
عکاس: وفا جادری
خبرنگار: کیوان زنگنه