به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، روز یکشنبه ۲۸ امرداد ۱۴۰۳ نشست مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان آب و برق خوزستان در شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ این سازمان بدون بند حسابرسی تصویب شد.

در این مجمع که به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در سال ۱۴۰۲برگزار شد، مدیرعامل و معاونان این سازمان به بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سال گذشته پرداختند.

تشریح وضعیت منابع آب استان برای سهامداران و مدیران شرکت مدیریت منابع آب ایران یکی دیگر از بخش‌های این مجمع عمومی بود.

در این جلسه مدیرعامل و معاونان سازمان آب و برق خوزستان گزارشی از عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ به تفصیل در بخش‌های منابع و تولید، اقلام مالی و هزینه‌ای، توسعه و بهره‌برداری، نیروی انسانی، آموزش و فناوری و دعاوی مطروحه در مراجع قضایی ارائه دادند و به پرسش‌های اعضای مجمع، معاون‌ها و مدیران دفاتر تخصصی پاسخ دادند.

مدیران کل دفاتر مختلف شرکت مدیریت منابع آب ایران اعم از اطلاعات و داده، فناوری و اطلاعات، حقوقی، منابع انسانی، حوضه آبریز، مجامع، ذیحسابی، تنظیم‌گری و معاونت منابع انسانی، پشتیبانی و مجامع نیز پس از ارزیابی عملکرد سازمان آب و برق خوزستان رتبه «خیلی خوب» را برای این شرکت در نظر گرفتند.

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان