کارگاه شبیه سازی ارزیابی مدل جایزه ملی فناوری و نوآوری برای اولین بار در سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های تابعه برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مدیر دفتر پژوهش‎های کاربردی سازمان، از حضور 6 شرکت بهره بردار سازمان برای اولین بار در سطح شرکت های آب منطقه ای وزارت نیرو، در ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری خبر داد.

"مهرداد حیدری"، هدف از تشکیل این کارگاه را دست‎یابی به جدیدترین روش های تکنولوژی، ساختار فنی و اجرایی جهت تبدیل شرکت ها از سازمان های غیر نوآور به سمت ایجاد قابلیت و شکل گیری شرکت های فناور و نوآور معرفی کرد.

وی با بیان این که در این کارگاه، مشاور، با انجام کار عملی ضمن مصاحبه با مدیر عامل و سایر مسئولان و کارکنان شرکت، پارامترهای اظهارنامه تکمیل شده جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری را بررسی و با شواهد و مستندات موجود مقایسه کرد افزود: مشاور، راهنمایی های لازم را جهت بهبود شرایط شرکت در زمینه ارتقای قابلیت های فناورانه و نوآورانه ارائه داد.

کارگاه شبیه سازی ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به میزبانی شرکت سد و نیروگاه شهید عباسپور با حضور مدیران و روسای ادارات آن شرکت و نمایندگان دفتر پژوهش‎های کاربردی سازمان در سالن جلسات سد شهید عباسپور برگزار و "مصطفی بغدادی" و "یحیی صمدی مقدم" به عنوان سر ارزیاب های باسابقه جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در این کارگاه به تدریس پرداختند.

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان