به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ داود حری با بیان این مطلب که ارزیابی انجام شده توسط تیم ممیزی شرکت آرین توف پاسارگاد انجام شد تصریح کرد: تمام مدارک و مستندات لازم و هـمچنین فرآیندها از سوی ممیزان مورد ارزیابی، پایش و کنترل قرار گرفت.

وی افزود : شرکت آب غدیر خوزستان به منظور بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمام امور، در حال پیاده سازی استاندارد و سیستم های مدیریتی نوین جهانی (ISO) است و انجام ممیزی مراقبتی سال دوم و تمدید گواهینامه مدیریت و تضمین کیفیت 9001 در این راستا صورت پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان بیان کرد: گروه ممیزی در جلسه اختتامیه، وضعیت رعایت الزامات استاندارد ایزو را در این شرکت بسیار خوب ارزیابی و شرکت آب غدیر خوزستان را حائز شرایط تمدید گواهینامه اعلام کرد.

وی همچنین تصریح کرد: همکاران ما در حوزه های مختلف شرکت به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی شرکت،رفع عدم انطباق‌های سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در بطن شرکت درجهت کسب رضایت مندی حداکثری ذینفعان تلاش می‌کنند .

 

منبع: روابط عمومی شرکت آب غدیر