به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:

«مهم این است که بدانیم شهدا تا هستند، جانشان و تنشان و حرکت مادّی‌شان در خدمت اسلام و در خدمت جامعه‌ی اسلامی است و وقتی می روند، معنویّتشان.  صدایشان تازه بعد از رفتن بلند می شود. نطق شهدا بعد از شهید شدن باز می شود، با مردم حرف میزنند.»رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای( مد ظله )

به یقین که در رفتن شهدا به سمت میدان های نبرد دلیلی بود و در بازگشت سُرخ شان اَسراری. بی شک که دلیل رفتنشان جز تکلیف نبود، تکلیفی که از ولی زمان خویش گرفتند و بی چون و چرا سرنهادند برای ادای آن تکلیف و در وصایایشان هم برایمان به یادگار از «ولایت فقیه» نوشتند و آن دست نوشته های خونین نه «نصیحت»، بلکه وصیت بود و لازم الاجرا.

و قطعاً که در بازگشت شان هم ماموریت هایی هست و رازهایی و اسراری که به قول ولی زمان همان «نطق باز شده ی شهداست» و باید گوش ها برای شنیدنش سنگین نباشد.

این استخوان های سوخته بعد از چهار دهه برمی گردند و معجزه می کنند. قیامت می کنند. درست هنگامِ هنگامه و آنجا که به وجود و حضورشان نیاز است، دل می کنند از مقتل هایشان و برمی گردند تا دوباره محور وحدت مردم باشند. تکیه گاه انقلاب شوند و شور بیافرینند. جاری شوند و جریان بسازند و مردم امیدوارتر از همیشه شوند برای آن آینده ی روشن موعود.

و حال که پس از 41 سال انتظار ، پیکر پاک و مطهر شهید عزیز 17 ساله مان «احمد کاید خورده» ، چونان پاره های خورشید برگشت، یقیناً با مأموریتی بزرگ برگشته است.

حسرت آلود است که 14 سال صبر پدر و 39 سال شکیبایی و چشم انتظاری مادر به دیدارش قد نداد، اما روح افزا و حیاتبخش است که او پس از 41 سال برگشت تا حماسه ای بزرگ را رقم بزند. حماسه ای به عظمتِ «وحدت» و چونان آهنربایی که براده ها را با قدرت در شعاع خود با نقش هایی زیبا، شکل می دهد، آحاد مردم را گرد خویش جمع کرد تا بار دیگر پیام رسان این فریاد شود که این انقلاب با وحدت مردم و هدایت ولایت فقیه است که زنده و زاینده و فزاینده پیش می رود و دست هیچ ابرقدرتی را یاری شکست این ستون محکم و برافراشته نیست.

در این مجال بر خود واجب می دانیم که از حضور حماسی و شگفت آور و دشمن شکن مردم شریف، همیشه در صحنه، قدرشناس،  ولایت مدار و حماسه آفرین پایتخت مقاومت ایران دزفول قهرمان و ایل غیور بختیاری تشکر کنیم که زیباترین جلوه های وحدت را به نمایش گذاشتند و سپاسگزار مهمانانی باشیم که از سرتاسر ایران اسلامی شرف حضور یافتند و این تقدیرما در مقابل تصاویری که در روز شهادت امام صادق (ع) و در مراسمات وداع و تشییع شهید عزیزمان «احمد کایدخورده» به واسطه ی بصیرت بی بدیل و معرفت و زمان شناسی بی نظیر آنان رقم خورد، قطره ای زانو زده در مقابل وسعت دریاست.

حضوری حماسی و کم نظیر در آستانه ی چهارم خرداد ماه، روز مقاومت و پایداری و روز دزفول که نشان داد ، مردم دزفول کماکان میراث دار بصیرت انقلابی دوران هشت سال دفاع مقدس و ولایتمداری رزمندگان و شهدایشان هستند.

در این مجال باید تشکر ویژه داشته باشیم از مادر والامقام« شهید سیدمنصور قاطمه باف» که ایثارگرنه تصویری بی نظیر و شگفت رقم زد و با اینکه پس از 41 سال چشمش به دیدار فرزند شهیدش روشن شده بود، فداکارانه جگرگوشه خود را رها کرده و برای «احمد» مادرانه، مادری کرد و این اتفاقی است که در هیچ کجای عالم ، بجز در جغرافیای عاشقانه و وسعت بی کرانه ی دل های چنین مادرانی رقم نمی خورد.

برخود واجب می دانیم از تمامی عزیزانی در این ایام با ما همراه و همدل بودند و در برگزاری مراسمات متعدد از هیچ کوششی دریغ نکردند تشکر کنیم ، علی الخصوص سپاه بزرگ و همیشه پیروز حضرت ولی عصر (عج) و بنیاد شهید و امور ایثار گران و روحانیت عظام و پاسداران و بسیجیانی که مخلصانه این روزها سنگ تمام گذاشتند که عاقبت بخیری تک تک این عزیزان آرزوی ماست.

از گروه های تلاشگر تفحص شهدا که سالهاست خارج از مرزهای ایران ، در سرما و گرما به دنبال یافتن تکه پاره های یاوران خمینی کبیر(ره) هستند و برای یافتن نام و نشانی از عزیزان جاویدالاثر برای خانواده های چشم انتظارشان در تلاش و تکاپو هستند، تشکر و تقدیر داریم.

«احمد» و ده شهید خانواده «کایدخورده» فدای یک تارموی ولی امر و آقا و مولای حاضرمان سید علی خامنه ای و فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی.

دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بدانند که اگر صدها «احمد» را هم از ما بگیرند، ذره ای از آرمان ها و اعتقادات خویش کوتاه نخواهیم آمد و ذره ای از عشق و ارادتمان به ولایت کمتر که نخواهد شد، بلکه بیشتر و بیشتر هم می شود ، چرا که امام عزیمان فرمود: «بکشید مارا! ما بیدارتر می شویم»

جان ناقابل تک تک مان تقدیم به پیشگاه با عظمت رهبر و مولایمان که تا خون در رگمان جریان دارد و نفسی وجود داشته باشد، سرباز ایشان خواهیم بود تا ان شاالله پرچم انقلاب اسلامی ایران با دست با کفایتشان تقدیم صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر(عج) گردد.

بار دیگر مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را اعلام می کنیم از تمامی عزیزان و بزرگوارانی که این ایام همراه با مراسمات رجعت شهید احمدکایدخورده یاریگر ما بوده و چه به صورت حضوری و چه به صورت ارسال پیام های متعدد تبریک و تسلیت، تسکین و مرهم و آرامش بخش دل های ما بودند و خصوصاً کمال قدرشناسی را داریم ازخانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر و نیز همه عزیزانی که بی نام و نشان و گمنام همانند اسوه های شهیدشان در این مراسم زحمات زیادی را متقبل شدند و از خداوند متعال سربلندی و عاقبت بخیری همگان را خواستاریم.

با آرزوی سلامتی برای حضرت ولیعصر(عج) و نائب بر حق ایشان حضرت آیت العظمی امام خامنه ای(مد ظله) 

والسلام

عباس صدریان فر

خانواده شهید احمد کاید خورده(صدریان فر)

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان