به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، داریوش بهارلویی با اعلام این خبر گفت: دومین نشست هماهنگی و پژوهشی در سال جاری است که در  مهمانسرای گیت بوستان سازمان آب و برق با حضور نمایندگان پژوهشی شرکت های طرف قرارداد برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این نشست با هدف اطلاع رسانی و بررسی چگونگی مشارکت جمعی در خصوص برنامه های هفته پژوهش سال جاری افزود: شرکت در نمایشگاه‎های دستاورد صنعت آب و برق که هرساله در هفته پژوهش برگزار می گردد فرصتی مناسب جهت عرضه توانایی ها و همچنین جذب سرمایه گذاران می باشد.

بهارلویی ادامه داد: امسال با توجه به سیاست های بالادستی نوع برگزاری نمایشگاه تغییر یافته و تحت عنوان تستا (تقاضای ساخت و تولید ایرانی) و به صورت مشارکتی از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ آذرماه در محل مصلی نمازجمعه تهران برگزار می گردد.

مدیر دفتر نوآوری افزود: نمایشگاه هفته پژوهش استانی نیز در دستور کار قرار دارد که طبق معمول هر ساله از ۲۸ آذرماه به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه های دائمی اهواز برگزار خواهد شد، لیکن هفته پژوهش استانها از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه در نظر گرفته شده است.

داریوش بهارلویی در خاتمه ضمن تاکید مجدد مبنی بر مشارکت حداکثری در برنامه های اعلام شده هفته پژوهش از سوی شرکت ها، از نمایندگان حاضر در جلسه درخواست کرد شعار هفته پژوهش استانی با عنوان پژوهش و فناوری پیشران رشد، تولید و مهار تورم را در اقدامات خود مد نظر قرار دهند.  

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان