متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن روز جهانی کارگر، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت از تلاش ها و خدمات ارزنده کارگران عزیز بعنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد و پیشران توسعه کشور می باشد.

بی تردید همه پیشرفت ها و تحولات جامعه بشری در طول تاریخ از کار،تلاش و اندیشه ساختن زندگی بهتر نشات گرفته است که در این مسیر نقش کارگران و تلاش های آنها غیر قابل انکار می باشد.این نقش چنان متعالی می باشد که رسول مهربانی ما حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان پینه بسته این قشر بوسه می زند و می فرماید: << هذا لاتمسهاالنار ابداً >> این دستی است که آتش جهنم به آن هرگز نخواهد رسید.

در طول بالغ بر چهار دهه گذشته نیز که کشور عزیزمان تحت شدیدترین تحریم های بین المللی از سوی دولت ها و نظام استکباری قرار گرفته است کارگران توانمند مان با خودباوری و از خودگذشتگی، صحنه های زیبایی از خودکفایی و تحقق شعار “ما می توانیم” را به منصه ظهور رساندند و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

در صنعت آب و برق نیز با وجود همه تحریم های بین المللی و جنگ اقتصادی ناجوانمردانه با تکیه بر دانش و سختکوشی کارگران مان، شاهد استقلال و خودباوری در این صنعت و شکست سیاست فشار حداکثری دشمنانمان هستیم.

در دولت سیزدهم با فهم درست از جایگاه ارزشمند کارگران و تاکیدات ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی،گام های اساسی برای ارتقا سطح معیشت این قشر برداشته شده است که امیدواریم با عملیاتی شدن این برنامه ها، شاهد افزایش سطح رضایت مندی در بین کارگران باشیم.

بر خود فرض میدانم ضمن تبریک صمیمانه این روز به همه کارگران پرتلاش کشورمان بخصوص کارگران پرتوان و بادانش صنعت آب و برق خوزستان، برای همه عزیزان سلامتی و موفقیت روزافزون را از خداوند بزرگ مسئلت بنمایم.

عباس صدریان فر

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان