شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون به منظور تکریم و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع ، میزخدمت در قالب میزخدمت حضوری راه اندازی کرد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ، مدیرعامل شرکت بهره برداری مارون با بیان اینکه فلسفه وجود هر شرکت و سازمان خدمت به مردم است، گفت : ما باید این فرهنگ را در جامعه حاکم کنیم که طرفین حقوق متقابل و حدود انتظارات و توقعات واقعی خود را بشناسند. در واقع میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباط هر سازمان و شرکتی است که هدف آن ارائه خدمات بههنگام و کارآمد به ارباب رجوع است . تشکیل میزخدمت به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع طبق تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به دستگاهها ابلاغ شده است.
"محمدامین ایزدجو " با اشاره به اینکه میز خدمت باید محلی برای پاسخگویی به مشکلات ارباب رجوع بوده و ارباب رجوع از طریق این میز و بدون کمترین پرس و جو و در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند، افزود : این اقدام در ایجاد شفافیت و ظرفیت مناسب برای پاسخگویی به نیازها، رعایت حقوق شهروندی و عزت و کرامت مراجعان موثر بوده و زمینه را برای ارائه خدمات شفاف تر فراهم می کند.
وی با اذعان به اینکه میز خدمت در این شرکت به صورت حضوری پیاده شده است، اضافه کرد: برای راهاندازی میز خدمت حضوری فضای مناسب تخصیص یافته که در آینده نزدیک میزخدمت الکترونیکی هم راه اندازی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مارون با بیان اینکه امکانات لازم برای خدمت هر چه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواست های مراجعین و خدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت می پذیرد، خاطرنشان کرد: در میز خدمت حضوری این شرکت ، اطلاع رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات ارائه شده ، آغاز اجرای جریان و گردش کار در واحدهای داخلی شرکت و دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط ، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، رویه ارائه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت ، نظر سنجی از ارباب رجوع در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت. به اربابان رجوع ارائه میگردد.