مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از پاسخگویی به بیش از 175پیام مشترکان این شرکت در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "محمد اسلامی" گفت: این تعداد پیام از طریق سامانه پیامک، وب سایت و فضای مجازی به شرکت واصل گردیده است.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی تاکید کرد: رسیدگی به شکایات مشترکان و دریافت پیشنهادات و نظرات آنان از اولویت های جدی مدیریت شبکه های آبیاری شمال خوزستان است و با توجه به پراکندگی جغرافیایی شبکه های آبیاری شمال خوزستان، فضای مجازی بهترین راهکار جهت ارتباط متقابل شرکت و مشترکان است.
اسلامی محتوای اغلب پیام های مشترکان را درخواست لایروبی کانال ها و زهکش ها و نیز تامین آب عنوان کرد و گفت: مدیران ارشد شرکت ملزم شده اند درخواست کشاورزان را در اولویت کاری خود قرار دهند و ظرف حداکثر 24 ساعت پاسخ خود را به روابط عمومی شرکت ارسال کنند.
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان، مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را در وسعتی قریب به ۱۸۰ هزارهکتار برعهده داشته و بیش از ۱۸ هزار مشترک دارد.