به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “بهرام جعفری” ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت ساماندهی خطوط ارتباط شهری، فقدان خطوط تلفن داخلی در ساختمان های خدمات مشترکین و سد گتوند، لزوم پاسخگویی به مشترکان این شرکت در مناطق تحت پوشش شبکه آبیاری گتوند و همچنین کاهش چشمگیر هزینه مکالمات، نسبت به نصب و راه اندازی مرکز تلفن دیجیتالی در محل ساختمان های اداری سد و مشترکین گتوند اقدام گردید.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام با پیگیری دفتر برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت و همکاری شایسته معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی ومعاونت برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان، برای اولین بار بعد از تاسیس سد گتوند، صورت پذیرفت.

 

منبع: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ