به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ "عباس صدریان فر" مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان مهد شهادت است؛ گفت: کار کردن در این استان وظیفه ما را ببشتر می کند.

وی افزود: موفقیت هایی که صنعت آب و برق در دولت سیزدهم به دست آورده است حاصل همدلی بین مدیران حوزه آب و برق و در جهت آرمان های شهدا و منویات رهبری بوده است.

صدریان فر با تاکید بر اینکه بین مردم بودن راهکار بسیاری از مشکلات است؛ عنوان کرد: بعنوان مثال در بحران های حوضه کرخه مردم را دعوت و صادقانه با آنها صحبت و دست یاری به سمتشان دراز کردیم از آنها مشورت و همکاری خواستیم و با این رویکرد توفیقات بسیارخوبی نصیبمان شد. وی گفت: امید است این رویکرد ادامه دار باشد تا بخشی از مشکلات مردم بدین صورت حل شود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه استان خوزستان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی را دارا است ؛ تصریح کرد: ۱۵ درصد تولید برق کشور در خوزستان رقم می خورد، یک سوم آب های کشور در رودخانه های خوزستان جاری است، خوزستان دارای بزرگترین تاسیسات، سدها، نیروگاه ها و نیروگاه های برق آبی است و ابر پروژه های زیادی در حوزه آبفا در این استان تعریف شده و همچنین شبکه های توزیع برق از گستردگی بسیار بالایی در این استان برخوردار است.

صدریان فر خوزستان را تامین کننده شرایط رفاه مردم در سراسر ایران خواند و گفت: عملکرد همکاران ما در صنعت آب و برق خوزستان تاثیر بسزایی در میزان رضایتمندی مردم ایران دارد.

وی در پایان گفت: همکاران در صنعت آب و برق خوزستان همه تلاششان را کرده اند میز خدمتی در شأن دولت مردمی ایجاد و بخشی از مشکلات مردم را با حضور مهمانان عزیز حل کنند.

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان