به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، یحیی مرادی امروز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری کارگاه مهندسی ارزش سد تراز لالی که با حضور محمد علی میری، معاون برنامه ریزی سازمان، اساتید دانشگاهی، کارشناسان خبره درون سازمانی و برون سازمانی و کارشناسان شرکت های مشاور در هتل بوستان برگزار شد، اظهار کرد: سد تراز لالی با اهداف تامین آب شرب، آب کشاورزی و کنترل سیلاب طراحی شده که به دلیل مشکلاتی در تامین نقدینگی طرح، پیشرفت قابل قبولی نداشته و متوقف شده است.
 
وی افزود: این کارگاه به منظور تصمیم سازی برای مدیران ارشد سازمان در خصوص نحوه ادامه کار یا تعریف گزینه های جایگزین تشکیل شده است.
 
مرادی خاطر نشان کرد: یکی از گزینه ها برای رسیدن به اهداف ذکر شده، تامین آب شرب و کشاورزی از مخزن سد گتوند علیا است.
 
معاون سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه این کارگاه به مدت ۳ روز برگزار می شود، تصریح کرد: همه جوانب از نگاه کارشناسان خبره در این حوزه، کارشناسان سازمانی، اساتید دانشگاهی و شرکت های مشاور، بررسی خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با خرد جمعی بهترین تصمیم را برای تامین آب شرب و کشاورزی منطقه اتخاذ کنیم، عنوان کرد: موارد مطرح شده پس از روز سوم و جمع بندی اولیه، توسط مشاور مهندسی ارزش سازمان طی دو ماه آینده به سازمان آب و برق خوزستان ارائه خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان