به گزارش شبکه خبری سازمان آب و بر ق خوزستان، "حمید سلمان پور"،  درگاه اینترنتی را ویترین دیجیتال سازمان خواند و گفت: این درگاه اینترنتی جدید با هدف ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان و همکاران محترم ، همچنین معرفی سازمان و پتانسیل­ های آن، ارائه شفاف اطلاعات و فرصت­های سرمایه گذاری راه اندازی گردیده است.

وی در تشریح بخش­های مختلف این درگاه، "میز خدمت الکترونیک" را با قابلیت ارائه 17 خدمات الکترونیکی در بخش آب به شهروندان معرفی و "پورتال سازمانی کارکنان" را جهت دسترسی همکاران به درگاه­ها و سامانه ­های سازمانی که از محیط اینترنت قابل دسترسی می­باشند معرفی کرد، نظیر سامانه افکارسنجی، موبایل اپلیکیشن سازمانی و سامانه دورکاری که همکاران می­توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ورود به رایانه خود، از خدمات این بخش بهره ­مند گردند.

سلمان پور گفت: "سامانه شفافیت"، با هدف دسترسی آزاد مردم به اطلاعات سازمان شامل صورت­ های مالی، مجوزهای صادر شده، مناقصات و مزایده ­ها و قراردادهای منعقد شده راه اندازی شده است که در بخش فرصت ­های سرمایه گذاری با هدف معرفی فرصت ­های سرمایه ­گذاری موجود در سازمان و جذب سرمایه­ گذار پرداخته است.

وی افزود: در بخش خبری، آخرین خبرهای سازمان با قابلیت بروز رسانی خودکار از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان به آدرس news.kwpa.ir قابل مشاهده است. همچنین دسترسی به پایگاه اطلاع­ رسانی معاملات سازمان که چندی پیش در شرکت­ های سد و نیروگاه­ راه ­اندازی گردید نیز از دیگر بخش ­های این سامانه به شمار می­رود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آب و برق خوزستان با بیان این که معرفی سازمان و تاسیسات تحت مدیریت آن با ارائه تصاویر و مشخصات فنی و عمومی آنها در این درگاه راه ­اندازی گردیده است از مدیریت روابط عمومی، معاونت سد و نیروگاه، معاونت شبکه­ های آبیاری و زهکشی، مدیریت اقتصاد و درآمد، معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و مدیریت قراردادها که با ارائه و ثبت اطلاعات مورد نیاز در راه ­اندازی این درگاه مساعدت داشتند، قدردانی کرد.