مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد ونیروگاه کارون3 از استقبال کم نظیرهموطنان در بازدیدهای نوروزی از آن مجموعه خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "سید حمید صالحی"، با اشاره به واقع شدن سد و نیروگاه کارون3 در مسیر جاده ترانزیتی چهاراستان خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد وهمچنین طبیعت و اماکن شهرایذه که بعنوان بهشت باستان شناسان محسوب می شود و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است گفت: این امر توجه گردشگران و همچنین مسافران نوروزی از سراسر کشور را به خود جلب کرده است.

صالحی تصریح کرد: براساس تجربه سال های گذشته از بازدیدهای نوروزی، کلیه امکانات از جمله، مهمانسراها، اورژانس، آتش نشانی، مجموعه رفاهی، نمایشگاه و حراست بصورت شبانه روزی آماده باش و امنیت مسیرها برای سهولت بازدیدکنندگان فراهم گردید و در این مدت حدود 143هزارو 200 گردشگر از سراسر کشور توانستند در کمال سلامت از این مجموعه بازدید داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به فضای مناسب در مجموعه رفاهی شرکت، میزبانی و همکاری با بر گزاری نمایشگاه کمپ عشایری شهرهای ایذه و دزپارت را داشتیم که در این ایام مسافران نوروزی علاوه بر بازدید خود از محصولات صنایع دستی، با تاسیسات سد و نیروگاه کارون3 و چگونگی روند تولید انرژی و همچنین با نحوه صرفه جویی در مصرف انرژی آشنا شدند.

 مدیرعامل سد و نیروگاه کارون3 با بیان این که بازدیدهای نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان سیزدهم فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، تلاش همکاران ستاد نوروزی را شایسته تقدیر معرفی کرد.

 سد و نیروگاه کارون3،  با دارا بودن 8 واحد نیروگاهی  با توان 2000 مگاوات ، یکی از بزرگترین سدهای خاورمیانه می باشد.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه کارون 3