به گزارش خبری سازمان آب و برق خوزستان: سید داریوش صالحی  گفت: به منظور گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه مراسم بزرگداشتی در سد و نیروگاه شهید عباسپور با حضور مدیرعامل و کارکنان مجموعه و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا چراغیان مدیر حوزه علمیه و امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه ابتدا حاج آقا چراغیان ضمن تبریک هفته کارگر و تجلیل از کارگران سد و نیروگاه شهید عباسپور بواسطه حضور فعال و تاثیرگذار در عرصه تولید انرژی برق و تلاشهای شبانه روزی خالصانه مجموعه سد و نیروگاه شهید عباسپور را ستودنی دانست و نقش کارگران را در راه اعتلای ایران اسلامی و خودکفائی کامل کارگران سد و نیروگاه شهید عباسپور در مدیریت این مجموعه عظیم و خدمت رسان بی بدیل دانست.

در ادامه این برنامه فرزاد جونعلی وند مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری شده است همانند سال های گذشته کارگران سد و نیروگاه شهید عباسپور باید در عرصه تولید انرژی برق افتخار آفرین باشند و به حول قوه الهی با تلاش و کوشش افزونتر زمینه رشد و شکوفایی کشور عزیزمان را فراهم نماییم.

صالحی در پایان گفت: در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از کارگران نمونه در سد و نیروگاه شهید عباسپور تجلیل به عمل آمد.

منبع: روابط عمومی شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور